Szilágyi Gyula – Futás – Edzések – Hőterheléses edzés 1.

Szilágyi Gyula – Futás – Edzések – Hőterheléses edzés 1.

Egy edzésterv hosszútávon akkor jó, ha nem monoton, nem ingerszegény, mert azzal nem fejlődik az ember és ellaposodhatnak a futások. Ezért kell az edzések közzé egy-egy extrém futás is. Ez ilyen. De el kell ennyire túlozni? A videóból kiderül…

0:00 Elindultam 6-ik km

2:08 A felszerelés

3:39 Az edzésterv

6:34 Visszaút 13,4-ik km

6:52 Az első tapasztalat

10:52 Fontos gondolat, tanács!

14:34 Második nap: helyzetjelentés

15:31 Újabb tapasztalat

18:08 Visszaút, 13,3 km. Tapasztalat megosztás

21:46 Summa summarum Az edzéseimet követni nem ajánlom!

Mindenkinek egyéni tervre van szüksége, más tervét követni nem veszélytelen. Az extrém edzéseket követni, lemásolni szintén nem javaslom, mert veszélyes! Ezekben a videókban csak tapasztalatot osztok meg, senki ne vegye tanácsnak!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük